Portfolio

Garraio publikoaren eskaria aztertzea eta okupazioa iragartzea

HUPIk laguntzaile birtual bat garatu du Donostiako DBUS garraio publikoko operadorearentzat.

 
Laguntzaile Birtual honek egunero eta automatikoki iragartzen du, hiru egun lehenago, Adimen Artifizialean oinarritutako algoritmo baten bidez, linea bakoitzerako espero den bidaiari-bolumena, barne-datu historikoak eta kanpoko datuak kontuan hartuta, adibidez, klima. Laguntzaile birtual honek aukera ematen dio operadore honi aldez aurretik planifikatzeko eta bere eguneroko baliabideak zehaztasun handiagoz egokitzeko (gidariak, autobusaren tamaina, etab.).
 

Emaitzak HUPI plataforman eskuragarri dagoen interfaze grafiko baten bidez erakusten dira, edo operadore bakoitzaren sisteman.
 

Onurak DBUSentzat:

     

  • Autobus-flota erabiltzaileen eskariaren eta tipologiaren arabera egokitzea (gurpil-aulkian dauden pertsonen kopurua, haurtxoentzako orgatxoak)
  • Bidaiarien ibilbidea identifikatzea eta hiriko garraio publikoaren erabileraren mapa sortzea, ohiko joan-etorriari eragin diezaioketen patroi, balio atipiko eta aldagaietan oinarrituta.
  • Flotaren kudeaketa optimizatzea, eskainitako zerbitzuak planifikatzeko orduan kudeatzaileei laguntzeko tresna diren iragarpenei eta denbora errealeko bidaiari kopuruari esker.
  • Denbora errealeko kudeaketa, eskariaren arabera une bakoitzean erabilitako baliabideak doitzeko gaitasuna sortuz.
  • Bidaiariei kalitate goreneko zerbitzua bermatzea, ontzidiak zama handiegiarekin lan egin ez dezan eta behar bereziak dituzten bidaiarientzako irisgarritasuna ziurtatuz.
  • Egoeraren arabera kualifikatutako alertak automatikoki sortzea (geldialdi aseak, gurpil-aulkiko bidaiariak, etab.)

 

Laguntzaile birtual hau edozein erakunderi aplika dakioke, baldin eta eskaera denboran zehar gorabehera gehiago edo gutxiago eragiten badu eta bere baliabideak hobeto egokitzeko aurrea hartu nahi badu.

 

Info

Garraioa, Laguntzaile birtuala, Adimen artifiziala, Big Data
Autobus konpainia